24 lipca 2014

Kwiaty w kwiatach - czyli jak oryginalnie zapakować herbatę kwitnącą


Czasem są takie okazje i tacy ludzie którym nie wypada dać klasycznie zapakowanego prezentu. Mogłabym podarować cioci normalnie zapakowaną herbatę w zwykłą torebkę, ale ja to zrobię inaczej. Kwitnącą herbatę wkomponuję w kwiaty.




Trzeba zacząć od środka. Sercem każdego kwiatu będzie herbata, otulę ją białym papierem. Dzięki temu będzie łatwo wyjąć kulki ze środka nie niszcząc całej kompozycji, a sam papier oddzieli liście herbaty od kolorowej bibuły. końcówki białych zwitków "związałam" dosyć elastycznym drutem. Ułatwi on późniejsze kształtowanie bukietu. Każda herbata jest inna i dlatego będą różne kwiaty. Moim pierwszym założeniem było dobranie kolorów bibuły pod kolor kwiatu jaki rozwinie się z herbaty, ale byłoby to zbyt oczywiste.




Co do kształtu kwiatów to pozostawiam tu całkowitą dowolność. Ten mocno różowy z założenia miał być krokusem, a co do pozostałych to poszłam na żywioł. Przecież najważniejsze jest serce każdego kwiatu. Poza kolorowymi płatkami dołożyłam jeszcze zielone szypułki i wykończyłam owijając bibułą druciki tworzące łodygę kwiatu. Prezentują się całkiem sympatycznie. Przyznam, że są to chyba moje pierwsze bibułowe kwiaty od czasu podstawówki. Co do kolorystyki to starałam się trafić w gust cioci niż swój.



Mamy już całe kwiaty, wiec można formować bukiet. Dołożyłam jeszcze kilka bibułowych liści i oplotłam łodygi zieloną bibułą. Całkiem fajnie wygląda w ręku. Herbata nie jest taka oczywista, a papierowe kwiaty mają jedynie trochę zastanawiające środki.

Ciekawe, czy ciocia spodziewa się takiego bukietu herbat ode mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz