21 lutego 2015

Szklane czarki z podwójnym dnem

Szklane czarki do różnych herbat, ale najbardziej do zielonej.

Gdy opisywałam różnice w kolorze naparu zależnie od tego, w czym się podaje zieloną herbatę, to szły do mnie szklane czarki z podwójnym dnem. Teraz mam je już w domu i mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami.

No i tak w nich wygląda zielona herbata.
No właśnie, dlaczego z podwójnym dnem, a nie takie zwyczajne? Dawno temu, w Biedronce były do kupienia zestawy do herbaty: czajnik i 4 czarki. Te czarki były też dosyć specyficzne, bo z podwójnymi ściankami, a zamiast drugiego dna była dziura. Picie z takich czarek to prawdziwa przyjemność, w środku gorący napar w gorącej czarce, a z zewnątrz można spokojnie trzymać za ścianki i nie poparzyć sobie palców. Więc nic dziwnego, że szukając szklanych czarek zdecydowałam się na takie właśnie z podwójnym dnem.

Postaram się wrzucić zdjęcia z naparami z różnych typów herbaty. Na pewno będzie zielona herbata i jej bardzo zielony kolor. Napar można obejrzeć z każdej strony i wygląda to pięknie. Najbardziej podoba mi się w nich to, że mają małą pojemność, około 40ml. Mogę się cieszyć każdym aspektem naparu i poczęstować nim nawet 6 osób. Tak, w zestawie było 6 czarek, a ja Wam prezentuję tylko dwie z nich.


Cztery kolory herbaty w moich szklanych czarkach.

Mam nadzieję, że przetrwają ze mną dłużej niż inne szklane naczynia.

Przepraszam wszystkich, którzy tak długo czekali na ten wpis, ale ostatnio mój kalendarz był wypchany po brzegi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz